Eller historien om, hvorfor jeg kun går i vandet når jeg har badesko på.

Blog-udfordring Dag 1; Et billede taget af dig selv for nyligt og fem tilfældige facts.

Billedet er taget ved stranden i Glenelg, hvor jeg befinder mig pt. Det er ved at være rigtig sommer her, og det bliver til nogle dejlige strandture.

  • Jeg er vild med Gasolin og alt deres musik og deres samtidshistorie. Jeg kan se filmen om dem igen og igen.
  • Jeg er absurd rædselsslagen for alle insekter med vinger, fordi jeg er i stand til at hæve til dobbeltstørrelse af et enkelt myggestik.
  • Jeg er meget genert, og altid med stiv og kejtet i min opførsel omkring nye mennesker.
  • Jeg er meget dansk inden i hjertet
  • Jeg er besat af lister, notesbøger og kalendere.

 Og så lige en bonus funfact nr. 6; Jeg bryder mig virkelig ikke om havbund – ikke engang ren sandbund. Desuden er jeg (ulogisk) bange for hajer, også i svømmehallen. Så jeg er nødt til at have badesko på. Så er jeg hverken bange for havbund, tang eller hajer. Og som I nok ved, kan hajer ikke lide sko.

