Jeg gad godt være skæppe fantastisk til at tage billeder, men jeg har hverken udstyret eller evnerne. Det har min søster til gengæld – Og jeg ville ønske hun gjorde noget mere i det.

Så selvom blog-udfordringens Dag 4 siger ”Et billede du har taget”, så får I også lige et par, som min søster har taget.

Solbær – bare fordi det siger alt om sommer i Kauslunde.

Og den direkte modsætning. Jul og snevejr over togbanen, som går gennem Kauslunde. Det trækker lidt i hjemstavnshjertet.

Og bummelum, så er det med at finde ét billede jeg har taget, som jeg gerne vil vise frem.

Det må nok være det her;

Fordi det er Nyhavn og sommer, men mest fordi jeg har hjemve af helvedes til. Jeg kan nogle gange være lidt pinlig over, hvor meget jeg savner Danmark – måske fordi jeg selv er lidt overrasket over det : )

Det er ved at være vinter hjemme i Kauslunde igen, og hernede er det sommer om lidt. Når det bliver vinter her, kommer jeg hjem til sommer i Nyhavn og Kauslunde – og det glæder jeg mig til.

