Blog-udfordring dag 6; Et billede af dig fra 2007

Puuha, den var svær. 2007 er nemlig for mig BF (Before Facebook). Så jeg har kun nogle få billeder fra dengang. Men valget faldt på det her.

Det er taget hjemme i min BFF’s lejlighed Julen 2007. Og det er hendes kat. Gud ved, om billedet er taget samme dag, som vi havde hendes kat i bad, fordi den har fået udslæt. Det var en munter affære. Jeg har sjældent set noget så sjovt, som en våd kat, der hænger i badeforhænget. Men stadig finder sig i at blive skyllet.

Der er godt nok også sket en del for mig siden julen 2007. For det første var 2007 et underligt rodet år. Jeg (i en alder af 22) hverken færdiggjorde, påbegyndte eller opnåede noget nævneværdigt. Og jeg var sorthåret, solariebrun og alt for skinny. Jeg havde ikke styr på en skid og jagtede den heeelt forkerte fyr. Mærkeligt år.

