Det har været en lang og hård lørdag for min stakkels krop. Men! Endnu et Zumba Instructor kursus er gennemført 🙂 – Jeg har i dag været på Zumba Gold kursus – altså Zumba, for ældre. Jeg glæder mig så vildt til at komme hjem til DK og undervise!

Oh well, dagens blogudfordring, here we go…

Blog-udfordring dag 13; Dit Celebrity Crush

Jeg tror desværre, at jeg er for gammel til Celebrity Crushes. Jeg synes faktisk heller ikke, at jeg kan huske nogle celebrity crush fra min ungdom – eller barndom.

Da jeg var barn, var jeg ret vild med Michael Jacksons musik, og kaldte ham ”Cowboy’deren” (ingen anelse hvorfor). Som 12-13 årig var jeg ret vild med Jesper Binzer, fra DAD. Men igen så var det mere musikken jeg kunne lide. Det var ikke sådan, at der hang store plakater på mit værelse med ham.

Dog kan jeg huske, at jeg som 10-12 årig var ret verliebt i Jonathan fra Brødrene Løvehjerte – ikke skuespilleren, men karakteren Jonathan i filmen.

Og nu hvor jeg tænker over det, var jeg også helt vild Birk, fra Ronja Røverdatter.

Måske har jeg i virkeligheden bare været meget glad for Astrid Lindgren. Så meget, at jeg faktisk tror, at jeg havde et lille celebrity crush på hende. Men jeg var også et meget nørdet barn. Jeg er faktisk stadig et meget nørdet barn.

Men nej, ingen Backstreet Boy knuste mit hjerte.

