– …længe siden…! Her er en lille billedserie af jul og kreativitet!

I bedste 90’er stil tegnes der juleuro’er af, og sættes på pap, som så skæres ud og til sidst limes alle delene sammen.  

Godt fra bageren

Værktøjskassen

Flere julehjerter. Min faster har arvet en bog fra min bedstemor, om flettede julehjerter, og jeg har ingen hjerter overhovedet, så jeg i gang med at opfylde hjerte-beholdningen.

Nogle af hjerterne er ret svære at få flettet sammen, så det færdige resultat er lidt krøllet. Løsning; At presse dem i en bog. Og den største bog jeg  kunne finde i mine forældres bogreol er min bedstemors bibel. Jeg ved hun ville grine over at den blev brugt til at presse julehjerter i – og sikkert sige noget i retningen af “så bliver den da brugt til noget”.

Jule-strikketøjet. Det skal blive til et stort tykt halstørklæde. Og jeg er på jagt efter en overdimensioneret sikkerhedsnål til at sætte i. Hvis nogen ved, hvor man kan købe sådan en, så råb lige op.

